kort berichtje - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Thomas Groenendaal - WaarBenJij.nu kort berichtje - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Thomas Groenendaal - WaarBenJij.nu

kort berichtje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas

18 December 2008 | Australië, Katoomba

Leuk om al jullie berichtjes te lezen!! Zit nu in de buurt van katoomba in de bush. Onze buren hier houden paarden, en ik liep toevallig langs hun huis want er wonen 2 prachtige dames. En het bleek dat ze internet hebben, geweldig. Heb een toffe gast ontmoet genaamd jose, met hem en nog een ander amerikaans meisje ga ik van het weekend feesten in sydney. Hij betaalt hotel en het eten, die gast heeft blijkbaar de geldpest. Ted, ylo, eurr, timo bedankt voor jullie kerstfilmpje, erg tof! Ik ga nu, de bbq roept. Love you all

• 18 December 2008 - 17:48

Mary:

Genieten hou zo vol :) klinkt echt te gek. kom snel met foto's? (goeie deal?:P)

dikke kus mary

• 19 December 2008 - 01:12

Sangaby:

Op zoek naar de koala's!(in Sydney zoo?) Groeten aan Jose en Melanie.

• 20 December 2008 - 14:22

Kimmeeeeeh En Leoooh:

Hey vieze skater.
    terwijl jij lekker bbq't gaan wij lekker aan het kerstdiner. Oh en van Leo moet ik zeggen : after all those yearrrrs of schnniper training, I'm schtill walking around like the ungelehrte arbeiter.

Heel veel plezier nog skatah, we keep in contact (K)

• 20 December 2008 - 15:43

Minke:

Heeey allen;

Thomas smste net dat hij heeft geleerd hoe hij moet salsa dansen en dat hij nog een danspartner zoekt voor als hij terug is. Vrijwillergs? Liefst vrouwlijk;)

Trouwens hey thomo;) Jij aan het salsadansen? Dat heb je toch wle vastgelegd he:D

Knufknuf Minke

• 20 December 2008 - 17:59

Els:

thomas sms-te ook nog dat hij aan de champagne en de wijn zat en nog ff ging feesten in sydney. ja, ja, hij heeft moeilijke tijden in de bush.

• 21 December 2008 - 20:19

Tedjekroketje:

Nja je moet het hem na geven.. in tegenstelling tot ons.. gaa hij wel zn dromen achterna:P

pabo is leuk enzo... maar een droom die uitkomt?

nee,, LSO maak alleen je berichtjes ff langer gast:P het lijkt me stug dat je niet meer bijzondere dingen daar mee maakt...
    we keep in tush...
    namens NL.. we houdn van je :)

• 21 December 2008 - 21:58

Els:

hee tedjekroketje,
    je kan je dromen ook nog later najagen hoor. na de pabo is er ook nog een leven, of na je pensioen?
    maar idd, langere berichten zijn welkom thomassie. en waar blijven je foto's? ik heb alleen 13 foto's van jou met gaab en aal en jou afschuwelijke schoenen.
    xxx els en myrthe.

• 22 December 2008 - 03:03

Sangaby:

ja, gratis, die schoenen, dus dat is mooi meegenomen.
    in Cairns ga je dood, zodra je naar buiten loopt. F......G HOT.
    Nog koala's gespot, tommie?

• 22 December 2008 - 08:31

Amber:

jaaaa, en nu kom je terug naar sydney!!!
    xx