Beetje verveling - Reisverslag uit Cairns, Australië van Thomas Groenendaal - WaarBenJij.nu Beetje verveling - Reisverslag uit Cairns, Australië van Thomas Groenendaal - WaarBenJij.nu

Beetje verveling

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas

27 Mei 2009 | Australië, Cairns

Ja je leest het goed. Hij verveelt zich. Waarom denk je dan? Nou dat heb zo zn redenen. We zitten nu op een camping in de outskirts van cairns. Maar zonder auto. Want die is bij de garage en die is pas vrijdag klaar. Aangezien we hier alweer 2 dagen zitten hebben we alles in de buurt wel gezien. En nu we geen auto hebben zijn we ook niet zo mobiel meer. En ik haat lopen dus ben ik aan de camping gekluisterd. Oftwel, film kijken, pspen, boekje lezen, eten, uitrusten van dat alles etc. En het is ook nog es druilerig weer. Wel lekkere temperatuur maar wel met bewolking en hier en daar een bui.

  • 27 Mei 2009 - 05:23

    Thomas P Groenendaal:

    En aangezien ik ook geen geld heb kan ik dus ook geen leuke dingen doen. Arme ik. Daar zit ik dan in australie. Zonder me eigen vrienden, bank, bed en pc natuurlijk. Oh ja en koelkast. Nu denken jullie natuurlijk dat ik heimwee heb. Maar das niet zo. Ik verveel me gewoon een beetje. Maar ik moet toegeven dat ik wel uitkijk om weer terug te gaan. Maar toch ook weer niet... Als je begrijpt wat ik bedoel. Snap je het neit? Jammer dan :) Tja voor de rest dus niet veel te melden. Ik chill hem hier. Oh ja tsjalling is vnadaag jarig dus gaan we vanavond ergens uit eten met nog een ander meisje, myrthe, die we in perth hadden ontmoet. Zij zat trouwens ook bij mij in het vliegtuig naar australie met die groepsvlucht. Wat een toeval. Zelfs australie is klein. Nou ik heb ECHT niks boeiends te vertellen dus ik ga maar ophangen. Veel lees plezier. De mazzol!!

  • 27 Mei 2009 - 05:59

    Minke:

    Aaaaaaah wat ben je zielig zeg! *snik*

    XX

  • 27 Mei 2009 - 06:27

    Els:

    misschien een mooi moment om je reisavonturen een beetje vast te leggen in je mooie, watervaste boekje.
    vervelen is goed, schijnt je creativiteit enorm te stimuleren, dus ik ben benieuwd.

  • 27 Mei 2009 - 08:34

    Lindy:

    Ahh, kom maar heel snel terug naar Nederland dan, want ik ben ook weer thuis! Hoewel het eigenlijk echt wel een beetje saai is hier en alles weer heel gewoon is, maar ook weer niet ;) Tot snelll! xxxx

  • 27 Mei 2009 - 10:00

    Sangaby:

    O ja, els, goed idee. ik kan nog reisverhalen en backpackersinfo gebruiken voor me website.
    Kun je alvast keiharde euri's verdienen Thomas!!! Je verhalen zijn goed, beetje verduidelijken en inkorten hier en daar zodat de beginnende reiziger in nl het ook kan volgen. Ben je al met de trein in Kuranda geweest? (touristtrap en ook wel leuk)

  • 27 Mei 2009 - 10:19

    Sangaby:

    Als jij niet wil kun je Myrthe (uit cairns) wel vragen, die schrijft ook heel leuke verhalen. en een huggie voor tsjalling zijn verjaardag. Is die nou helemaal vanaf perth via de noordelijke route naar cairns gereden? en.. wat hebben jullie eigenlijk met jorrit gedaan?

  • 27 Mei 2009 - 11:26

    Erwin:

    Naar verhalen dat je wijn dronk, allemaal beesten knuffelde en zelfs aan sport deed dacht ik: "Wauw, hij is veranderd :-|"

    Maar nee, gelukkig:

    "Daar zit ik dan in australie. Zonder me eigen vrienden, bank, bed en pc natuurlijk."

  • 27 Mei 2009 - 19:02

    Mary:

    Hehe het ziet ernaar uit dat de explosie van vettahh en coole dingen een beetje is geweest.. zelfs Australie kan vervelen??! incredible.
    je foto's zijn vet awesome en ik vond de knuffelende koala wel vet, maar die slang vond ik wel leiper :D ik vond je foto's weer erg mooi!! je bent ernstig gebrowned macho. Het lijkt mij ook leuk om weer te chillen en te lachen in de kroeg :) It's been too long. Je houdt het wel lang vol trouwens, dus chapeau/respect! ;)
    Ik zie je vast wel op sonisphere, want ik ben natuurlijk ook van de partij..
    en misschien voor die tijd nog een berichtje hier van jou who knows ;)
    enjoy je verveling want je gaat m missen later!!!
    xx

  • 28 Mei 2009 - 20:59

    UR:

    Trouwens, als je zwartgebruinde ass zich toch verveeld.. Waarom kom je dan niet terug?

  • 29 Mei 2009 - 01:36

    Thomas:

    Nou mam qua creativiteit heb je wel een beetje gelijk. Want ik ben enorm aan het bbqen geslagen. Haha. Egg en bacon in de ochtend enzo. Lekker lekker. We gaan niet karunda doen. Te duur. Ik heb nog maar 250 dollar voor anderhalve week australie dus das redelijk krap. Vooral als je er vanuit gaat dat die treinrit 100 dollar is. En ja tsjalling heeft helemaal van perth naar cairns gereden via het noorden. Hij gaat nog naar sydney en dan heeft ie het hele rondje aussie gedaan. Erg machtig. En jorrit heeft ie achtergelaten in darwin. Die werkt daar nu. Tof dat je naar soni gaat mary! Word zeker vet. Heb ik ook meteen wat om naar uit te kijken als ik terug ben. En urr, ik ga niet eerder terug komen voor die week. Vind ik beetje zonde. We wachten tot de auto gefixxed is en dan gaan we nog watervallen en shit bekijken. Dus het wordt nog wel dope, maar nog eventjes niet. Nou ik ga ff een south park afleveringetje kijken. Seizoen 13 is uit, nice. Tot lator alligator

  • 29 Mei 2009 - 20:32

    Minke:

    Nog 20:d

    Knuf knuf(K)

  • 30 Mei 2009 - 15:12

    Lonka:

    machoman :D
    misS is het maar goed ook dat de 'explosie van vettah dingen' een beetje voor bij is. Anders wordt het ook maar zo , tsja, gewoontjes...;)
    jezus man, ik ben wel een motherfucking diehard lezer van jouw blogs! ik heb momenteel (zaterdag 17:00) 1 uurtje geslapen in 34 uur tijd. Kan dus bij deze bevestingen dat ik meer dood dan levend ben. En tóch lees ik je verhalen :P
    Andere reden dat het niet erg is om je te vervelen: je kan nooit zeggen, over dingen die in het budget lagen dan: 'ik had dat nog willen doen en dat en dat,...' en dan had je misS achteraf spijt gehad van dingen die je hebt gedaan terwijl je liever andere dingen deed.
    na, t is een beetje gaar verhaal wat ik schrijf, maar het is weer wat lees voer voor jou om de tijd door te brengen :)
    Ik ben echt trots dat de machoman van purmerend ruim een halfjaar heeft kunnen over leven, op zich zelf, in australie!!!
    dikke respect van mij voor jou kleutvieul XD
    btw, de Rockboxen van De Kern, worden naar Satisfaction verplaatst, is dat niet cool???!!!
    ZIE JE SNEL :D:D:D:D
    xxx, Ylonka

  • 31 Mei 2009 - 16:03

    Frank:

    Hoe ga je dan je verblijf in het dure Singapore betalen?

  • 02 Juni 2009 - 03:40

    Thomas:

    Ehmm.. Ik denk dat ik lekker met m'n mastercard ga lopen wapperen. Zit nu in millaa millaa hotseflotsie hatsikidee. Dat is watervallenland. Dit weekend hebben we een paar pokeravonden gehad. Dat was wel heel tof. Ik, tsjalling, nederlands koppeltje en 2 gekke ozzies. Waarvan eentje echt de grootste oetlul op aarde was maja helaas pindakaas. We begonnen altijd na het eten en speelde door tot diep in de nacht. We waren allemaal even slecht dus dat kwam mooi uit, iedereen won wel eens een keer. Ook zijn tsjalling en ik nog uitgegaan met myrthe en haar zus. Was erg chill. Beetje gegeten bij de woolshed. En soort "restaurant", zuipkroeg, ding plek iets. Waar je voor 12 dollar steak kon eten met salade en friet erbij EN een toetje EN ook nog een pilsemanneke. Mjammie! Ik klink misschien een beetje sloom. Klopt ook helemaal. Weinig slaap en bier. Tja dat was hem weer boeren en buitenlui! De groete.

  • 02 Juni 2009 - 07:13

    Minke:

    Nog 16!!:D

  • 03 Juni 2009 - 14:37

    RuuddB:

    Hoi Thomas,

    Ik blijf alles met veel plezier lezen.

    Leuk dat je nog naar Singapore gaat. En maak je daar geen zorgen over geld, want je kunt zelfs je drankje in een cafe met creditcard betalen. Dus komt de financiele shit pas als je thuis bent, maar dan heb je het plezier al gehad!

    Aanrader: lekker eten kun je in Singapore overal in de Hawkercentre's. Ik herinner er me een. Zoek het standbeeld van Raffles. Dan aan de overzijde van het water, in het businessdistrict is een goed Hawkercentre. Lekker en goed.

    Geniet ervan.

    Gr. Ruud.

  • 05 Juni 2009 - 16:14

    Minke:

    Nog 13 nachtjes slapen en dan... :D

  • 06 Juni 2009 - 20:48

    Minke:

    Nog 12!

    Slaap lekker!

  • 07 Juni 2009 - 20:37

    Minke:

    weer eentje minder!

  • 08 Juni 2009 - 11:48

    Mary:

    het begint nu toch wel hard te gaan! nog maar even!
    krijg je al twijfels? :P

  • 08 Juni 2009 - 13:57

    Lonka:

    Hey pikkie :d
    heb je me smsje gehad?
    ik kwam thuis van school, met kut toetsen en al..
    helemaal chagrijnig!
    zegt me ma toen ik binnenkwam: ik heb leuk nieuws
    ik: oh daar was ik aan toe :)
    me ma: thomas belde!
    ik: JEEEJ :D:D helemaal gelukkig :P
    k hoorde dat niemand thuis was die je probeerde te bellen, maarja, ik ben lekker blij en ik heb je gesmst (H)
    veel plezier je laatste dagen, gun ik je van harte!
    (K)kus!

  • 08 Juni 2009 - 15:07

    Minke:

    Thanks for calling babe;) Nog 10!!! Oke voor jouw 9,5. Zoek t duiken uit he, en let me know!

    jeeeeej je bent er bijna weer:D:D Maar ik mis je natuurlijk niet he dat weet je;)

    XX

  • 08 Juni 2009 - 23:15

    Thomas:

    Oke luitjes. Het australie avontuur is op zn einde gelopen. *sniksnik* Laatste nacht in een hostel gehad, laatste lemmington gegeten, tjsalling uitgezwaaid, laatste ozzie douche etc. Erg raar gevoel. Maar ik ben ook gewoon wel klaar hier. Dat is niet negatief ofzo maar ik heb voor mijn gevoel het maximale uit australie gehaalt. Ik heb dus niet het idee dat ik iets niet gezien heb of niet gedaan heb. Ja ik heb die grote steen in de outback niet gezien, maar dat kan me eerlijk gezegd weinig schelen. Ik zou liever nog een keer skydiven, haha. Hier is het dus tien over 9 in de moggel. Over een uurtje komt me airport shuttle busje en foetsie is tommie. Ik kom 1 uur in de middag nederlandse tijd aan in singapoert. Daar verblijven dan tot volgende week woensdag en dan vlieg ik om 11 uur savonds. Ik kom dan 5 uur in de ochtend de volgende dag in londen aan. Dan denk je HEY das maar 6 uur vliegen. Neen, dat is niet juist. Het is 13 uur. Toppie joppie. En ja dan moet ik OOK nog 3 uur op dat k*t vliegveld wachten voordat me vlucht naar a'dam gaat. Heel fijn meneer qantas. Nou ja niks aan te doen. Ik kijk erg uit naar me terugkomst. Ik verwacht fanfare, spandoeken en taart. Oh en jullie ook natuurlijk! Nou ik ben er helemaal klaar voor. Gegeten, tasje gepakt, ipod en psp full of juice. Ready to ROCK N ROLL. Oh ja wat ik in singapoert ga doen? Lezen, pspen, muziek luisteren, strand liggen, door de stad slenteren, in het park chillen. Kortom dingen die GRATISCH zijn. Hehe. Voor de liefhebber trouwens, rammstein is 6 december in het gelredome. 12 juni is de voorverkoop, ja das over een paar dagen. Alle props naar me pa want die had me hier attent op gemaakt. Nou dit is wel weer wat leesvoer. Have fun en tot in hollandski.nl

  • 09 Juni 2009 - 09:06

    Ted:

    tada!!!
    ik leef ook nog, sorry beetje weinig reactie van mijn kant... studente leven je kent het.
    maar goed!
    taakverdeling!
    ik verzorg wel een spandoek.
    nu hebben we nog nodig:
    taart.
    nederlands bier,
    nederlandse stroopwafels
    fanfare! (ylonka met je dwarstoeter?

    wie o wie meldt zich aaan?

  • 09 Juni 2009 - 11:19

    Thomas:

    Veilig geland in singapoert. Gratisch internet op het vliegveld. Nou heb dus niks te melden. Want er gebeurt nou niet zoveel in een vliegtuig he. Oke doei!

  • 09 Juni 2009 - 11:59

    Sangaby:

    Lekker weertje daar?

  • 09 Juni 2009 - 15:25

    Els:

    ted, hoe kun je dat nou schrijven: studentenleven, je kent het? niet toch?
    ik zorg op de dag van aankomst wel voor lekkers en bier. wie komen er allemaal dan?
    ik heb er zin in.

  • 10 Juni 2009 - 01:30

    THOMAS:

    TERING WAT IS HET HIER HOT ZEG. VOORAL HEEL ERG KLAM EN KLEF. IK KWAM DUS GISTERAVOND AAN. BLIJ DAT IK UIT HET VLIEGTUIG KWAM KREEG IK DUS METEEN DIE KLAP VAN DE HITTE IN ME SMOEL. FF WENNEN DUS VERGELEKN MET AUSTRALIE. VANDAAG GA IK NAAR DE FILM VANAVOND DENK IK EN VOOR DE REST MAAR EEN BEETJE RUSTIG AAN DOEN. BEETJE HET GEBIED VERKENNEN ENZO. IK HOOP DAT IK NAAR TRANSFORMERS 2 KAN WANT DEELTJE 1 WAS RETE BRUUT OUWE NOHHH. OH EN IK ZIT IN FOOTPRINTS HOSTEL. VET RELAKS GRATISCH INTERNET EN ONTBIJT. EN DE KAMERTJES ZIJN PRIMA HOOR, AL DIE HOSTEL KAMERS ZIEN ER ALTIJD ZO UIT. EEN GROTE RUIMTE MET EEN ZOOI BEDDEN. DIKKE PRIMA. EN DIE AC IS HEERLIJK COOL DAAR. HIJ STAAT OP 17 GRADEN. HAHA. ZO 'WARM' IS HET IN NEDERLAND ZEKER NIET EENS NIET. *EVIL* HIER IS HET ZO'N 32 GRADEN OFZO. HUFFEN EN PUFFEN. OH JA HIJ STAAT OP CAPS LOCK ANDERS DAN KRIJG IK TJAPPIE TAAL DUS DAT SCHIET NIET OP. DAT IS DUS TJAPPIE TAAL. GRAPPIG HE. NOU TOEDELOE

  • 10 Juni 2009 - 14:38

    Minke:

    Nog 8!!!!1 Whieha:D Ik word elke dag vrolijker wakker:D

    Ik ben er Els als t mag te minste:$ Ik ben namelijk heel schandalig lang niet geweest:$

  • 10 Juni 2009 - 17:10

    Els:

    tjee minke, natuurlijk mag je. hoe meer, hoe liever. en dat je niet langs kwam, dat maak je dan straks toch weer goed :-)

  • 10 Juni 2009 - 19:29

    Frank:

    Veel plezier in Singapore-gelukkig had jouw Airbus een goede snelheidsmeter!
    Vrijdag vertrek ik naar Oostenrijk, dus ik kan niet op Schiphol staan, maar ik bel je wel zodra je je jetlag hebt weggeslapen. Tot zondagavond 21 juni! Je kunt me ook collectcall bellen.

  • 10 Juni 2009 - 20:49

    Ur:

    Ja.. Pik... Serieus, kom terug. Klinkt fucking gaar; maar zelfs ik ben je echt hard aan 't missen :-P

    Sonisphere kaartjes zijn binnen btw!

  • 11 Juni 2009 - 12:00

    Sangaby:

    Goeie vakantie frank! time flies!

    Gebeurt er nog wat in sinpore?


  • 11 Juni 2009 - 12:03

    Sangaby:

    freudiaanse verspreking, moet zijn singapore

  • 12 Juni 2009 - 08:41

    Minke:

    Jeetje zeg iedere ochtend word ik vrolijker wakker. Want iedere ochtend is t weer een dagje sneller Thomas en Lara:D:D

    Owh en Frank, ik knuffel m wel voor 2, dat vind ik niet erg hoor en dat doe ik natuurlijk graag voor je!;)

    Gelukkig maar Els anders had ik gewoon voor de deur gaan liggen of in de steeg ofzo!

    Doeidoei x Minke

  • 12 Juni 2009 - 12:09

    Thomas:

    Ik heb lekker mijn rammstein tickets!

  • 12 Juni 2009 - 19:19

    Minke:

    Nou en?

  • 13 Juni 2009 - 01:55

    Thomas:

    Ja er gebeurt hier nog wel wat. Was naar sentosa gegaan, de film en gister naar labrador park. Heb 2 nl meiden ontmoet. Toffe meiden. Vermaak ik me nog wel mee de komende 2 dagen. Nou de mazzol. Oh en ik vind rammstein tickets onwijs vet jha!

  • 13 Juni 2009 - 15:23

    Lonka:

    focking hell
    ik wil ook naar rammstein, en voor zitplaatsen (ja alleen die zijn nog te verkrijgen) ga ik niet!
    els, hoelaat komt het het beste uit dat ik er donderdag ben?
    heb namelijk ook nog school -_-
    thomas, gegroet!
    ik kan wel gaan fluiten op me dwarstoeter maar uh... dat vind je vast niet tof :P
    fijne laatste dagen!
    ik kijk echt uit naar donderdag... en oh oh... de zaterdag!:D:D:D
    sonisphere (H)
    thomo, jij rijd he? urr en ik gaan soiezo mee, misS mary ook mee in de auto
    kus!

  • 13 Juni 2009 - 15:24

    Lonka:

    waarom zei ik:
    thomas, gegroet!
    ???????????????
    meest nutteloze tekst van het verhaal :P

  • 14 Juni 2009 - 08:41

    Els:

    ylonka, kom maar wanneer je wil, maar laat de tijd ff weten. grote kans dat thomas in z'n nest ligt, trouwens, die zal wel bekaf zijn, maar ja, who cares?

  • 14 Juni 2009 - 09:38

    Sangaby:

    hi els, misschien kun je voor mij ook wel een paar stubbies VB koud zetten.

  • 14 Juni 2009 - 14:23

    Lonka:

    els, ben er rond een uur of 2...
    rechtstreeks vanaf school, in amsterdam.
    moet de 106 hebben dan he?
    wsS ligt ie wel te slapen, maar inderdaad! who cares!
    ga gewoon op m zitten totdatie wakker wordt!
    liefs!

  • 14 Juni 2009 - 19:42

    Joeri:

    Ik heb ook Rammstein tickets. En nu? :P

  • 14 Juni 2009 - 20:21

    Els:

    Ylonka, je moet als je hier wilt komen de 108 nemen!
    Gezellig, dan zien we je donderdag.
    Groetjes, els

  • 15 Juni 2009 - 01:47

    Thomas:

    Joeri?! Wtf. JIJ hebt rammstein tickets? hoe vet is dat. Ik wist niet dat je ze leuk vond. Ik ga er heen met een vriendin van me. Staanplaatsen neem ik aan he?

  • 15 Juni 2009 - 19:56

    Sangaby:

    Hé thomas, i.v.m. rammstein, in december is in nl donker, koud, nat, sneeuw enz. (misschien ben je vergeten hoe dat voelt) moet jij dan niet weer op reis naar warmere oorden???

  • 15 Juni 2009 - 20:37

    Minke:

    Sorry was een weekendje zingen en dirigeren in Parijs dus vandaar dat ik t aftellen even had gestaakt;)

    maar ik ga weer verder hoor;) Nog 3.. en ik word alweeeeer blijer:D:D

    X knuf Minke

  • 16 Juni 2009 - 05:20

    Jenny:

    Hey ouwe pokermaat!!!

    Super leuk wat van je te horen! Jouw avontuur zit er nu bijna op...kun je weer lekker gaan genieten van moeders kookkunsten en een volle koelkast! Geniet nog maar ff en tot horens!!!

    Liefs Jen

  • 16 Juni 2009 - 05:54

    Thomas:

    Wie o wie wil met mij vanaf 23 juni om 20.30 met mij naar de film transformers 2 gaan in pathe tuschinski? Oh en dat rammstein concert, maak je daar maar niet druk om. Rammstein staat bekent om overmatig gebruik van pyrotechniek ;)

  • 16 Juni 2009 - 07:14

    Minke:

    Sorry mn laatste werkweek en ik werk helaas op dinsdag.

    X

  • 16 Juni 2009 - 07:18

    Thomas P Groenendaal:

    Ik zeg toch oko vanaf dinsdag ;) alle dagen daarna kan ook, om half 9 savonds. 7 euro per kaartje. bestel ik ze wel als je wilt.

  • 16 Juni 2009 - 15:15

    Thomas:

    Ik rij dus naar sonisphere. ik kan 4 andere meenemen, word wel krap. dus ylo erwin en mary. dat kan makkelijk. jezus heb er nu al zin in!

  • 17 Juni 2009 - 05:44

    Lonka:

    Mary gaat niet mee :O
    ze gaat op haar eigen houtje met haar vriend Mitch.
    ik en urr gaan dubbel en dwars wel mee!
    we hebben dus nog 1 plaats over, dat je het weet ;)
    liefs! en tot morgen (A)

  • 17 Juni 2009 - 07:53

    Minke:

    Sorry Thomo, ik werk de komende week alle avonden, maar daarna.. TIJD:D En bijna Belgie:D

    Luv Minke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2009

Verhaaltje over, reisje klaar

27 Mei 2009

Beetje verveling

14 Mei 2009

Avontuur in Cairns

28 April 2009

East Coast Tripjes

31 Maart 2009

Carnie 4 life
Thomas

Actief sinds 16 Aug. 2008
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 19422

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

Travel the world and more

18 November 2008 - 18 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: