HNY enzo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thomas Groenendaal - WaarBenJij.nu HNY enzo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thomas Groenendaal - WaarBenJij.nu

HNY enzo

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas

02 Januari 2009 | Australië, Sydney

Hey mates! Gelukkig nieuwjaar nog he. Ik had hier echt een grandioos nieuwjaar. Ik werd op 31 januari om 7 uur s'ochtends wakker om op tijd in de botanic gardens te zijn, omdat je daar het beste uitzicht hebt op het vuurwerk. Daar aangekomen was het 10 uur en de rij om in de botanic gardens te zijn was gigantisch. Normaal is het een openbaar gebeuren maar nu hadden ze het afgezet en er konden "maar" 20.000 man in. Je mocht geen alcohol meenemen dus je werd er lekker genaaid met 4 euro per bier. Maar ach, het is vakantie. Uiteindelijk waren we uurtje of 1 binnen, ja we hadden voorgedrongen. Ik was met amber, irene en lindy. Amber kende een meisje die al binnen was en die had echt het briljanste plekje. Daar uiteindelijk 12 uur gezeten, boekje lezen. Diepe gesprekken. Je kent het wel. En toen het vuurwerk... WAUW... Leek wel oorlog man, doffe dreunen en onwijs grote lichtbollen. Miste wel de oliebollen en appelflappen, maar je kan niet alles hebben. Zet nu trouwens wat foto's online, fijn he ;) Het duurt wel allejezus lang, dus ik maak een selectie. Oh ja en leo, die ene tank is inderdaad een bren carrier, hoe cool is dat. Was gister naar de film slumdog millionaire gegaan, erg goede film. Gaat over een indier die 20.000.000 roepies wint met I wanna be a millionaire. Het gaat over of het een fake was of niet, erg tof! Die ene groepsfoto was in de blue mountains, die gast helemaal rechts is william. Een aap uit sydney, 45 jaar, gesteelijk een idioot en leeft nog bij zn ouders. Dan heb je daarnaast brecht de belg en dan ik natuurlijk. Madeleine uit Amerika, Jose en onze teamleider Bill. Zit ik al op een A4-tje? Vanaf zondag word ik me hostel uitgetrapt dus ik moet nog een nieuwe zoeken, gaap. Misschien ga ik wel bij een meisje in manly beach slapen. Ik ken zo mijn mensen nu hier, haha. Ben hier trouwens verbrand op me rug! De dag nadat ik aankwam in sydney meteen 6 uur op het strand gelegen, en dat vond me rug niet chill. Nou ja, het was wel erg lekker! Bondi beach heette dat strand. Ik begin een beetje uitgelult te raken. Sorry van die paar foto's maar sommige doen het niet en het duurt zo lang. Dan mis ik wel me eigen computer en internetvrebinding, grr. Zo hebben jullie weer wat te lezen, haha. En erwin wat zit je nou te zeiken over typevouten? Lik me kleutuh!! Mazzol Thomas

  • 02 Januari 2009 - 10:59

    Lonka:

    wat zit je nou te zeuren over je 20 graden met wind?!
    wij hebben hier een temp dat schommelt tussen -5 en -2 :O
    er kan al geschaatst worden op sloten, maar ik loop op krukken :(
    me knie zwaar gekneusd, me kapsel om me knie gekneusd, en bloeduitstorting in botvlies van me knieschijf...
    is wel weer genoeg voor dit jaar!
    veel plezier verder:D en ik wacht met smart op je volgende berichten
    ga nu je foto's bekijken!
    jij ook nog Beste Wensen:D
    liefs (K)

  • 02 Januari 2009 - 11:56

    Els:

    hey, als die foto's erop zetten zo lang duurt, ga dat dan doen bij het meisje van manly beach.... ideetje misschien?
    leuke foto's, maar die tank is niks, ja voor leo misschien, maar niet voor normale mensen.
    hoop snel weer wat te horen, veel zoenen.

  • 02 Januari 2009 - 16:38

    Cees En Judith:

    Hi Tommy boy,

    Jij natuurlijk ook een vreselijk goed 2009 toegewenst. Het is in ieder geval goed begonnen voor je. Leuk die foto's. Ik vraag Cees ze uit te printen voor Opa en Oma. Dat vinden ze vast leuk. Ik denk dat het tijd wordt dat je meer en vooral langer de rimboe in gaat. Dit lijkt veel te veel op een yuppen vakantie. Niet echt cool, toch.

    Dikke zoen, Juut

  • 02 Januari 2009 - 17:40

    Jacqueline :

    Hoi Thomas,
    jij vermaakt je prima daar down under, als ik dat zo lees. Veel plezier nog en een goed 2009 gewenst door ons allemaal!

  • 02 Januari 2009 - 18:25

    EUR:

    Awwww... Arme Thomo... Rug verbrand... Shitman! Ik ben gisteren nog gewoon wezen nieuwjaarsduiken met je 20 graden met wind.. Pff..
    En heuly foque, 12 uur wachten op een plekje om vuurwerk te kijken... Crazy Ass Mo'Fo...

  • 02 Januari 2009 - 22:35

    Lonka:

    idd, els heeft gelijk!!!
    die 3 foto's die je nu hebt zijn leuk, maar niet zo spectaculair... die van die tank tel ik niet mee als foto. leuk voor jou en leo, maar hou dat zo, had die plaats toch vrij gehouden voor een leukere foto!!!
    liefs

  • 03 Januari 2009 - 09:52

    Frank:

    Ilonka wat is er met je knie gebeurd? Beterschap!

    En over die tank-jongens als Thomas en Leo spelen graag soldaatje....

  • 03 Januari 2009 - 10:00

    Minke:

    Heey Thomo!

    Wat zie ik nou op die foto met de brug:O Smste jij niets steeds dat je met zon uitzicht had op die brug, vanaf je balkonnetje:O Volgens mij he.. zie ik wolken!! Gelukkig zie ik inderdaad verder wel veel zon:D Hebben we toch eindelijk die Jose is gezien, en neeee ik blijf er bij maja dat weet je al. MEEEEEEEEEEEEEER FOTO'S PLEASE!!! En oja(A)Ik ben het met Cees en Judith eens(H) Ga ik hard werken jij:P

    Ik ga nu naar de bioscoop met mn buurmeisjes dus ik ga me rete snel douchen en aankleden.

    Wir sprechen euch wieder!

    Doeidoei!!
    (L) Liefs Minke

  • 03 Januari 2009 - 23:27

    Thomas P Groenendaal:

    wat zitten jullie nou allemaal te zeuren over die tank foto? is toch een prachtig stukje historie! even een korte update. 12 januari heb ik mijn surf cursus in byron bay. Tot die tijd blijf ik nog in sydney. Rond de 18e ben ik dan in melbourne waar ik met 2 duitse madchen een auto ga kopen, een holden commodore ofzo. En daarmee gaan we naar adelaide rijde, dan perth. Dan zijn we al weer 4000 km verder, dus dat word lachen. Dan beetje werken daar waarschijnlijk en dan naar het noorden scheuren. We zien het allemaal wel! Pff tis bloedheet vandaag, ik MOET naar het strand. Oh ja en over die bewolking op de foto's, zelfs als het bewolkt is is het nog bloedje heet dus maak je geen zorgen minke ;) Na ik ga weer pleite, me minuutjes zijn bijna op! Lata

  • 04 Januari 2009 - 03:06

    Sangaby:

    Hi mate,
    Dat gaat weer een toevallige ontmoeting worden!!! Melbourne of Perth.

  • 04 Januari 2009 - 10:37

    Frank:

    Hier dooit het al weer want het is een graad of 4-groetjes

  • 04 Januari 2009 - 10:57

    Frank:

    Model dat jullie willen kopen is gebaseerd op de Opel Record. Wordt ook verkocht onder de naam Chevrolet Lumina/Omega,Holden Berlina/Calais,Toyota Lexcen of Pontiac G8.
    Doe maar luxe. Have a safe drive.Veel plezier met je surfcursus.

  • 04 Januari 2009 - 14:26

    Eur:

    Zeau hee Frank, wikipedia.nl? :-P

  • 04 Januari 2009 - 14:35

    Frank:

    Nee parate kennis...grapje

  • 04 Januari 2009 - 14:43

    Frank:

    Nee parate kennis...grapje

  • 04 Januari 2009 - 18:21

    Hakkende Tosti:

    Hey homo.
    Fijn dat je jouw nieuwjaar ook knallend bent ingegaan. Zonde van die 4 euries pro bierke. Afzetterij heerst blijkbaar ook in Aussie. Hier is ook alles rustig verlopen. (behalve de alcohol) Btw kan jij je nog herinneren dat je mij gebeld hebt. was voor mij op een zaterdag middag maar denk dat het voorjou toen al avond was. Er kwam iig geen zinnig woord uit je. Ik bereid me alweer voor op school (want die begint morgen weer) Ook meot ik maar eens gaan beginnen aan me pws. Druk druk druk. Hou me op de hoogte schat. Dikke kus van mij!
    Sjoerd

  • 05 Januari 2009 - 15:51

    Mary:

    Jammer van die foto's, maar dat komt dan nog wel ooit later over een jaartje of 6 :)
    Ik begin nu wel te balen van jouw mooie weertje daar. Ik ga ter compensatie vrijdag maar eens naar de zonnebank :D
    Ik wens je veel plezier! Verder heeft iedereen hier al zoveel voor mij geplaatst dat ik weinig meer te zeggen heb....
    X

  • 05 Januari 2009 - 22:04

    UR:

    Oh, nietvergeteklottczack: Fotoh van die otoh!

  • 05 Januari 2009 - 22:26

    Banaan:

    he bananenvoer vette fotos raar om je zo te zien zo te zien heb je het wel leip ga zo door ik ook net teurg van Parijs was ook top succes met je surf cursus laterrrrrrr

  • 06 Januari 2009 - 15:35

    Frank:

    Aan Eur/UR-liever foto's van die Duitse meisjes met wie hij de auto huurt :-)

  • 07 Januari 2009 - 11:32

    Joeri:

    Hé, jij ook HNY hè!

  • 07 Januari 2009 - 13:03

    Lonka:

    hi there ^^
    knietje gaat alweer wat beter (was gevallen met de fiets)
    t is op sommige plaatsen in nederland -10!!!!!
    stuur een zonnestraal naar ons, alsjetoe???
    pfff... t is nu 5 dagen nadat je die foto's erop had gezet! tijd voor nieuwe foto's, heumeu!
    al koala's gezien? IK WEL:D
    op internet -_-
    doei flapdrol

  • 07 Januari 2009 - 18:42

    Leo:

    Thomas...een fucking echtte bren carrier OMFG L33t!!! Upgraden met een MG dude! xD vet uitzicht man ziet er echt leip uit moet er ook een keertje heen:o

    kusjes

  • 07 Januari 2009 - 19:17

    ER:

    @ Frank&stein

    Hmm.. ja... Mädchen und auto! HEILLL!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2009

Verhaaltje over, reisje klaar

27 Mei 2009

Beetje verveling

14 Mei 2009

Avontuur in Cairns

28 April 2009

East Coast Tripjes

31 Maart 2009

Carnie 4 life
Thomas

Actief sinds 16 Aug. 2008
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 19558

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

Travel the world and more

18 November 2008 - 18 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: