Berichtje - Reisverslag uit Canberra, Australië van Thomas Groenendaal - WaarBenJij.nu Berichtje - Reisverslag uit Canberra, Australië van Thomas Groenendaal - WaarBenJij.nu

Berichtje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas

11 December 2008 | Australië, Canberra

Hey allemaal! Allereerst wil ik even iedereen bedanken voor zijn of haar berichtje of smsje, word erg gewaardeerd vanaf de andere kant van de aardkloot. Heb nu me camera niet bij me, dus foto’s komen nog, beloofd. In kangeroo valley heb ik een team leider van cva ontmoet genaamd TAZ, hij is eind 40 en een echte "bushie" met hem gingen we kamperen. Op een avond in canberra gingen ik en taz en wat vrijwilligers stappen, de andere gingen vrij snel weg en wij bleven nog. Ondertussen hadden we wat locals gejoined en gingen een potje lekker zuipen!! Ik heb erg gelachen met die gast en sindsdien ben ik ook een "bushie" Vorige week toen ik onbereikbaar was zat ik in een oude boerderij, alleen we hadden geen plee dus moesten we in zo'n plastic plee buiten schijten, ik scheet altijd met de deur open zodat ik uitzicht had op de prachtige bergen en omdat het gewoon fukkin hot was in dat ding, ik heb foto's daarvan dus die komen nog! Heb vandaag dagje vrij en moet morgen weer onkruid wieden, bomen hakken en andere gekke dingen doen in Tidbinbilla Nature Reserve. Zaterdag vertrek in naar Bathurst. Ben in canberra ook nog naar het war memorial gegaan, een oorlogs musuem. Ik heb al een wombat gezien, een shitload aan kangeroes en wallebies en een paar emu’s, maar ik ben nog op zoek naar de koala. Die zijn erg moeilijk te vinden! Ik heb trouwens totaal GEEN kerst gevoel, het is hier ruim 20 graden en in de middag loopt het op tot zo’n 30 graden, ik zeg niet dat ik de sneeuw mis maar vreemd is het wel. Ik heb ook nog wat contact met reisgenoten zodat ik na cva met hun kan chillen in sydney of what so ever. Nou ik ben nu wel uitgelult! Have fun daar in dat kleine landje, ik vermaak me hier ook! Ik denk aan jullie allemaal. Dikke knuffel and much love Mr T from Aussie

  • 11 December 2008 - 04:44

    Sangaby:

    niet zo'n stoere aussie worden hoor! jesus!
    wij gaan maandag ofzo naar katoomba, een paar treinhaltes van bathurst. afspraakje?


  • 11 December 2008 - 10:39

    Mary:

    Heel erg nice!!
    Qua warmte zou ik best met je willen ruilen ;) Hier zit het kerstgevoel er wel al goed in. Boompies duiken al overal op. Ongelofelijk dat verschil. Ijs hebben we nog niet hoor, zal ook wel nooit meer komen :P Koud is het wel...
    Wij denken ook veel aan jou!!! Ik mag vast wel even voor iedereen spreken.

    Dikke kus Mary

  • 11 December 2008 - 12:39

    Nika:

    jaaah,
    van mij mag je Mary;)
    t klinkt allemaal echt te relaxed wat je uitvreet (nouja, oké dat werk is natuurlijk ontzettend zwaar en k ben ubertrots op je dat je zo'n zware verantwoordelijkheid voor de plantjes op je schouders torst)
    Dikke knuffel terug
    xx

  • 11 December 2008 - 15:42

    Hakkende Tosti:

    Hey Vrolijke vriend :D
    Fijn om te horen dat alles goed gaat :) Ik zie nu al voor me hoe jij daar zit te zuipen. Tog niet van je stoel afgevallen he? :O. Hier gaat alles rustig. Purmerend is crap (as usual) Weer valt laatste tijd weer mee. Nu is het gelukkig weer wat warmer. Tis overal wel in ochtend spekglad.. Al 3x half op me smoel gegaan. Denk je volgende week wel ff aan me? (A) Ik ben namelijk de 18e jarig ^.^ Een bericht van een echte aussie komt nooit verkeerd :)
    Anyway ik kap er ook weer ff mee. Veel plezier daar pik. Laat ff horen of daar ook geile blondines/brunettes zitten, die eventueel wel een beschuitje met je willen eten. Genoeg gechat spreek je snel weer! Massel

  • 11 December 2008 - 17:57

    Ted:

    Lijp lijp lijp hij leeft nog:)
    ECht vet allemaal euwe:) en kerst gevoel is over rated ya dont need it:P

    maar echt opschiete met die foto's dude ik kwispel echt hier op mijn stoeltje:)
    maar lijpo, ik wens je veel plezier verder, en veel schijtplezier:) ik wil je ook best sterkte wensen, maar zo te horen heb je het niet bepaald nodig:) maar ik knijp hem weer, later dude we houden van je.. ik een beetje meer dan zij

  • 12 December 2008 - 01:17

    Ali V:

    Hoezo op zoek naar Koala beertjes, met alle die mooie vrouwen om je heen. Dude get a live, serious!

    See ya soon mate :-)

    PS. aan al die stakkers die alleen maar klagen over het weer, koop een ticket en ga heen en vermenigvuldig u.

  • 12 December 2008 - 15:46

    Minke:

    Je wist het al;) Ik mis je:D Vet dat je het zo naar je zin hebt! Als je die koala gevonden hebt wil ik die foto zien! Ik spreek je snel.

    Liefs Minke

  • 13 December 2008 - 00:42

    Thomas:

    Ik zit nu al in bathurst en ik ga maandag de hele week naar de blue mountians, oh yeah! Ik heb gehoord dat de team leider hier erg relaxed is en we lekker vroeg stoppen met werken, I like that. Het huis waar ik nu in zit is ook een belg, keigaaf. Kan ik eindelijk beetje nederlands lullen. Masjol T

  • 13 December 2008 - 12:55

    Judith En Cees:

    Hey Bushie, leuk wat van je te horen. Alleen op foto's van jouw op de wc zitten we niet te wachten :-). Goed te horen dat je het leuk hebt en goed weer. Houd ons op de hoogte en have a lot of fun!!

    Kiss

  • 13 December 2008 - 16:39

    Joeri:

    Succes met het omhakken van de kerstboom dan maar hè! ;)

  • 13 December 2008 - 22:28

    Kellyyyy:

    Hey thomas,
    Leuk om ff te lezen wat je allemaal doet!
    Geniet.

    Kusss

  • 14 December 2008 - 12:54

    Machoman:

    Noh eindelijk een berichtje, leuk om te weten wat je allemaal uit voert daar. Niet te bruin worden... Laaaaterz

    P.S: Burn those Yankees!

  • 15 December 2008 - 15:39

    Stefan:

    Als je over een tijdje terugkomt en weer Nederlands kan spreken, heb jij volgens mij een enorm accent xD

  • 15 December 2008 - 17:26

    Flightnr23:

    hi banaan alles goed thanks voor je mail want me HYves doe een beetje raar maar ja waarschijnlijk ligt het aan mij ben toch een noob maar gelukkig kan ik al beter tippen. was het leuk de club ? hadden ze nog een beetje metallica gedraaid? veel plezier nog en geen kangoos aaien ze kunnen hard trappen, en zeg tegen Ted dat als ik hem een bericht stuur dat hij wel antwoord moet geven.anders beuk ik hem . waarschijnlijk leest hij dit vanzelf wel dus hoeft niet. met mij gaat wel goed en met wederhelft ook heb nog wel pijn in me b....n!!!!! metallica wordt steeds beter ROCK ON!!!!!!!!!

  • 15 December 2008 - 18:20

    Marja Out:

    Uitgeluld is met een d,
    Fokking T! we hebben je dit weekend wel gemist (familyweekend met oma), maar jij ons niet, zo te zien. Doe je voorzichtig neefje?

    Tante M uit Alkmaar

  • 16 December 2008 - 09:07

    Minke:

    Hahaha zuiperdje:P Wel leuk dat je belde, was meteen weer helemaal energiek;) Zoek de koala, GOGOGO!! Ik spreek je snel.

    Ciao XX

  • 16 December 2008 - 14:45

    Tieten (lonky):

    hi there!
    t klinkt super daaro!
    btw, volgens mij moet je voor koala's meer naar t zuiden, waar de eucalyptus bladeren zijn.
    foto's van jou schijtend? lieverd niet op internet!
    bewaar ze maar voor boven je bed ofzo haha
    hier is vanmiddag de kerstboom opgetuigd, leuke lichtjes overal, maar ben liever bij jou!
    fijne kerst in je zwembroekie!!!
    liefs xxx

  • 16 December 2008 - 14:52

    Tieten (lonky):

    opmerking:
    in de fotomap van je 'reisvriend'
    sanne de jager zit een foto van thomas
    das wsS de eerste foto van thomo die wij kunnen zien van hem in aus
    peace

  • 18 December 2008 - 08:26

    Frank:

    Gisteravond is de Big Boss Bouwmarkt tegenover P3 volledig uitgefikt. Er waren 150 brandweerlieden bij en het was de grootste brand in Purmerend van de laatste tijd. Groeten en veel plezier in de Blue Mountains.

  • 28 December 2008 - 09:28

    Peter En Annelies:

    Hebben je blog van Els gekregen. Leuk dat je echt gegaan bent! Een nichtje van ons heeft het ook gedaan; was er helemaal weg van. We hopen dat je veel ziet, meemaakt enz.
    Vanuit het kouwe kikkerlandje een heel gelukkig 2009!!!!!.
    P.S. Je mist wel die lekkere warme oliebollen (als je ze lust tenminste) Veel lieve groeten van Peter en Annelies uit Wormerveer.

  • 09 Januari 2009 - 14:32

    Roshella:

    who ik dacht laat ik eens op die site van thomas kijken, en zie ik in ene dat je heel veel verhaaltjes hebt geschreven! Ik ga ze NU allemaal lezen (H)

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Canberra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2009

Verhaaltje over, reisje klaar

27 Mei 2009

Beetje verveling

14 Mei 2009

Avontuur in Cairns

28 April 2009

East Coast Tripjes

31 Maart 2009

Carnie 4 life
Thomas

Actief sinds 16 Aug. 2008
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 19409

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

Travel the world and more

18 November 2008 - 18 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: