Rippin - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thomas Groenendaal - WaarBenJij.nu Rippin - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thomas Groenendaal - WaarBenJij.nu

Rippin

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas

15 Januari 2009 | Australië, Sydney

Zeuw kleuteviolen. Ik ben weer terug in Sydney van 4 dagen surf camp in het metropool genaamd, gerroa. Daar hebben we leren surfen op het strand genaamd seven mile beach. Zelf mag je raden waarom dit zo heet. Het was een erg toffe week. Mooie accomodatie, chille peepz. Sjeweeeettoch. Ik heb meteen wat foto's online gepompt van mijn surf skillz. Vanavond pak ik de bus naar byron bay en zaterdag middag ga ik met de silveren vogel naar melbourne en dan pak ik daar met mn 2 duitsers de auto naar what ever we willen. Waarschijnlijk eerst adelaide en dan door naar het westen. Het surfen was erg tof, wel moeilijk om goed op het bord te staan maar als je eenmaal staat is het erg tof! Veel genose dived ook, spreekt voor zich wat dat is. Vol met je bord en je bakkes in de golfen smashen, niet erg prettig. Lekker en veel eten altijd, het was maar 5 minuten lopen van ons kamp naar het strand. En dat was maar goed ook want je had bere honger na elke surf sessie. Altijd 2 uur in de ochtend en 2 uur in de middag surfen. Ontbijt, lunch en avond eten included. Na ik ga nog even de bar hiernaast induiken want ik heb dorst en honger en moet over 1 uur al weer weg met de bus naar byron, 12 uur rijden btw. LATA.... Oh ja, rippin betekent dat je een goede surfer bent. Je bent RIPPIN!!! Hell yes

  • 15 Januari 2009 - 12:25

    Myrthe:

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
    me is so jealous :|
    dat is echt te cool, wat een boel spelfouten trouwens :P gekkie, tis board maar ok ;)
    ik had nog tegen meneer druifjes gezegd dat je down under bent en hij vind het heel gaaf dat je dat doet dus :)
    verders, heb ik nog niet me cadeautje/dingetje van je ontvangen :( ben zo benieuwd wat het nou is! curious, maar misschien komt het vandaag wel, wie weet!
    oeh mijn eerste berichtje trouwens maar ja anders wist ik niet wat ik moest schrijven (A)
    duuuuuuuuuuuus, jij gaat met 2 deutsche schletjes (;)) langs de kust, aha :D
    en jose? is die nog in beeld?
    xje vanuit het dooie(nde) NL

  • 15 Januari 2009 - 12:28

    Myrthe:

    OH MY GOD! Die foto's zijn zó vet he! Maarruh, heb je wel je ted/erwin/ylonka/nogmeermensjes surf shirt aan? nee he,oh foei jongetje!
    aaaaaaaah die foto's zijn te cool :D
    nog meer jealousness ;)
    nou surf's up dude, ur rippin'

  • 15 Januari 2009 - 13:45

    Er:

    Jaajaa.. blabla... Wanneer kom je nou terug?
    EN FOTO VAN OTOH! AARGH! :-P

  • 15 Januari 2009 - 14:49

    Myrthe:

    Otoh? Was da?

  • 15 Januari 2009 - 14:50

    Myrthe:

    Oh laat maar, auto :D

  • 15 Januari 2009 - 14:50

    Myrthe:

    Ik rule deze reacties haha ;D

  • 15 Januari 2009 - 15:03

    Els:

    tjee, wat ziet dat er gaaf uit. dan is het hier wel erg mistig, koud en gewoontjes. had je geen last van je huid, met al dat zout?
    wat een ontzettend rotend met de bus, 12 uur. en dan vliegen????????? toe maar, heb je de geldpest?
    hier nog steeds geen miljoenen gewonnen, je kan dus niet gesponserd worden.

  • 15 Januari 2009 - 19:06

    Flightnr23:

    te brute surf foto's het ziet er echt vet uit wil het zeker ook doen. En waar is de brute kkleding die we voor je gekocht hebben je heb het zeker verkocht, zodat je geld had voor bier. later mate

  • 15 Januari 2009 - 21:53

    Leo:

    Thomas je bent wel de man als je terug komt in dit nederige landje. wat een verhalen, wil ook marktgarden meemaken xD echt te vet...zeg wordt het niet eens tijd dat je terug komt voordat je nog meer vette dingen gaat doen... kusjes!

    P.S: Squad no mercy! Close in and shoot those bastards in the face!

  • 16 Januari 2009 - 08:31

    Mary:

    trippin ouwes :p

  • 16 Januari 2009 - 15:34

    Frank-16 Jan.:

    Gaaf wat je allemaal doet!
    Ook geen eurootje gewonnen met de loterij.Ga misschien wel met Myrthe naar Cuba-om je jaloers te maken :-)

  • 16 Januari 2009 - 19:48

    Ted:

    3 woorden
    L.S.O

  • 16 Januari 2009 - 19:51

    Ted:

    nog 10 woorden

    WAAR IS JE DOOR ONS GESPONSORDE SURF OUTFIT HEEN! HOER!

  • 17 Januari 2009 - 02:17

    Ali V:

    Ripcurl mate! O ja heb mijn zwembroek ook weggedaan, past niet in het de mode hier.

    Waarom ga je naar de regen? In Melbourne regent het altijd, het weer is nu K daar.

    Wij zitten nu in Hervey Bay te chillen, is hier 29 graden. Greetz mate.

  • 17 Januari 2009 - 08:17

    Fank:

    Ted:ze surfen daar topless!

  • 17 Januari 2009 - 08:21

    Frank:

    Weersverwachting Melbourne:zeer zonnig en temperaturen tussen 20-34 graden!

  • 19 Januari 2009 - 22:46

    Thomasz:

    Rustig maar, ik heb mijn kleren niet verkocht! Had alleen tijdens dat surf kamp een wetsuit aan, die gebruikte iedereen en was wel zo prettig. Heb nu zelf in byron wat gesurfed met mn aussie wat erg beviel. Tevree? ;) Onze auto is trouwens een ford falcon panel van. Google zelf maar even hoe hij eruit ziet. Om even een kleine toelichting te geven, we hebben een bed gemaakt in de achterbak van planken en een matras. Best relaks. Daar slapen dan 2 mensen. En de ander slaapt voorin over de stoelen, niet al te relaks daar maar met genoeg slaapzakken is het zeker te doen. Zit nu nog in M, het is hier FUCKIN heet. Heb alleen nog maar op het strand gelegen sinds ik hier ben. Donderdag vertrekken we, want we moeten die ochtend nog iets regelen voor de auto. En oh ja, me geld gaat erg hard hier. Dus als je helemaal totaal GEEN idee hebt wat je moet doen met je miljoen. SPONSOR MIJ :D Ik zal een blij mensch zijn dan. En om wat mensen gerust te stellen, jose is al een tijdje terug in europa. En nee ik kom nog niet terug, ik ga ook nog een 2 uur curus wind surfen doen. Zeuw ik ga nog beetje surfen over het net, lata!

  • 22 Januari 2009 - 01:29

    Sangaby:

    Doe ze de groeten; de 12 apostelen. Of hoeveel zijn het er inmiddels?
    Welk strand was jij in melboure?
    En o ja, alvast een tip; Vanaf Cairns tot ongeveer Bundaberg (van de rum) in het zuiden kun je niet surfen er zijn geen golven vanwege het great barrier reef.
    doei

  • 22 Januari 2009 - 12:36

    Roshella:

    Oeh tof het surfen!
    Ik bak er zelf niet echt veel van (lees onder water raken.. surfboard op je kop krijgen etc etc)
    haha en had je de veels te grote short aan? :D Dat was het toch?

    but anyway, viel spaß nog
    xx

  • 22 Januari 2009 - 12:37

    Roshella:

    oh net de actiefoto's bekeken.
    Het surfen ziet er goed uit! :D

  • 23 Januari 2009 - 12:52

    Lara:

    heeej thomas!
    hoe ist met jou man!
    dat klinkt wel onwijs vet allemaal!
    jj surfe en ik snowboarde hier ligt onwijs veel sneeuw in amerika! vermaak je je nog? ben je der al lang
    kusjee lara!

  • 26 Januari 2009 - 16:51

    Minke:

    Heeey!

    Ik ben zaterdag terug gekomen uit senegal. Leuk dat je een berichtje achter liet op die waarbenjij.nu. Gaaf hoor dat surfen! In senegal was het tussen de 35 en 38 graden, dat is pas heet;) En daar was geen strand om te surfen maar hele zware arbeit genau:D Het was wel super leuk, en zo te horen vermaak jij je ook heel goed! Zo lang je dat doet mag je daar blijven;) Tot hopelijk spreek snel!

    XX Minke
    www.minkehuisenga.nl

    Check it out babe;)

  • 26 Januari 2009 - 19:34

    Ted:

    Omg ik heb die auto ff gegoogled....

    wat een lijkenwagen gast:P hadden ze niks dat op een Aston Martin DB9 lijkt?

  • 28 Januari 2009 - 09:25

    Yleuw:

    maak ons maar jaloers, lekker dan... verdomme :P
    school gaat maar door, koude weer houd niet op (wat ik overigens niet erg vind maar word moe van iedereens gezeik)
    je zegt dat je geld btj snel opgaat, red je het wel tot mei?:O of moet je om dat te redden gaan zwerven? xD
    want daar wil ik uiteraard wel foto's van zien;) ennuh die actie foto's zijn coowl ^^
    liefs, Tiete

  • 28 Januari 2009 - 12:31

    Els:

    zo, dus nu rijd je de ocean road af op weg naar perth. 4000 km, das wel een heeeeel lang end. zo kun je je rijvaardigheid wel ff goed testen.
    tja, geld op betekent toch echt bezuinigen en/of werken, helaas.
    hoop dat het leuk is met de 2 deutsche mädeln.
    zoenen, els.

  • 28 Januari 2009 - 21:19

    Err:

    Thom.. ik zou maar snel terug komen; je kweekt een haat tegen bij iedereen die jou mocht :-P

  • 29 Januari 2009 - 02:58

    Sangaby:

    hi tommie,
    begin je al te dromen over rollen in de sneeuw met die hittegolf?
    Wij vliegen 20-2 naar Perth. cu?

  • 31 Januari 2009 - 18:53

    Urrr:

    Godsamme, bel ik 'm es een keer, neemt ie zo op: "Ja, wat moet je?"

    Vanaf nu sms alleen nog maar... :-(

  • 19 Februari 2009 - 04:39

    Frank:

    correctie/aanvulling:
    Zaterdag 20 juni Sonisfere festival Goffertpark Nijmegen met Metallica, Slipknot, Lamb of God en Mastodon. Kaartje: € 83.50!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2009

Verhaaltje over, reisje klaar

27 Mei 2009

Beetje verveling

14 Mei 2009

Avontuur in Cairns

28 April 2009

East Coast Tripjes

31 Maart 2009

Carnie 4 life
Thomas

Actief sinds 16 Aug. 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 19412

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

Travel the world and more

18 November 2008 - 18 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: