Weer eens wat gelul - Reisverslag uit Bathurst, Australië van Thomas Groenendaal - WaarBenJij.nu Weer eens wat gelul - Reisverslag uit Bathurst, Australië van Thomas Groenendaal - WaarBenJij.nu

Weer eens wat gelul

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thomas

23 December 2008 | Australië, Bathurst

Hi mates! Hier weer een bericht uit het warme gedeelte van de wereld. Afgelopen wekeend was ik met jose naar sydney gegaan, dat dat ik ff nodig. Het is wel chill hier in bathurst maar er is niet echt veel te doen, ben naar de film australia en madagascar 2 gegaan en wat pubs bezocht maar thats it. Back to sydney. Jose bijna alles betaalt, genereuse man. We gingen vanuit bathurst naar sydney met de trein, 4 uur reizen. Daar aangekomen pakten we het eerste de beste hotel in het centrum, swissotel. 5 sterren hotel met zwembad en s'ochtends heerlijk ontbijt buffet. Na het hotel gingen we tapas eten, mjam. Daarna door sydney gelopen en af en toe biertje pakken in een pub en uiteindelijk zaten we in een of andere club te chillen. We hadden wat meiden ontmoet die vertelde dat er een salsa bar was in the rocks, dat is een straat bij de sydney bridge. Dus volgende avond gingen wij daarheen want jose is helemaal lijp van salsa. In de middag hadden we alle toeristische shit bezocht zoals sydney tower en opera house blabla. In de avond kangeroo gegeten en op naar de salsa bar vivaz! Jose ons wat salsa geleerd zo dat kwam goed van pas. Was erg gezellig daar, was een live band, chille mensen. Erg zwaar allemaal, haha. Uiteindelijk 6 uur s'ochtends in het hotel en 9 uur ontbijten. In de middag weer terug naar bathurst. Deze week is erg rustig, weinig werken vanwege kerst. Vandaag regen, ja dat is hier ook heeeel soms. Vandaar dat ik hier zit. Morgen nog werken en donderdagmiddag kerstlunch en in de avond weer naar sydney tot zondag. In sydney zitten wat mensen die ik ga opzoeken die ik ontmoet heb in het vliegtuig en tijdens het vrijwilligerswerk, dolle boel dus. Dit berichtje voldoet aan U wensen herr tedzel? Vanavond WEER bbqen en filmpje huren, life's hard. Cya mates! Love Thomas

  • 23 December 2008 - 09:07

    Mary:

    Arme jongen, dat het allemaal zo zwaar en hard is ;)
    Je wil daar vast helemaal niet meer zijn he!!
    Kom maar gauw terug dan Heheheh
    Nouja, vooruit, we houden nog maar even vol dan.
    Kussssssss

  • 24 December 2008 - 20:20

    Frank:

    Prettige Kerstdagen.
    Hier dalen de temperaturen en de verwachting is dat er snel geschaatst kan worden.... groetjes.

  • 24 December 2008 - 21:56

    Els En Myrthe:

    hoi lieve thomas.
    geniet ze in sydney en .... the cva. zet de bloemetjes maar buiten en drink ook een borrel op de nederlanders.
    merry christmas natuurlijk.
    xxx e & m :byebye:

  • 24 December 2008 - 21:59

    Kimlee:

    wanneer ga je is fotos erop zetten macho? ik kan je wel goed nieuws brengen...Er komt een expansion voor CoH begin 2009!!!!!!!!!! wel lame dat je in aussie zit dan -.- is nog geen release data tho... heel veel plezier en niet te hard werken he:P Später

  • 26 December 2008 - 10:22

    Ted:

    Hey muchomachozondermustacho..

    Klinkt lijp gozert:) wij zitten hier allemaal te kou kleunen zowel binnen als buiten.. en jij zit met weet ik veel hoeveel grade bier te zuipen:P

    Wij hebben zojuit te horen gekregen dat we 9januarie de sleutel van onze nieuwe crib krijgenhele maal lijp:) maar de house warming party komt pas zodra jij er weer bent ;)

    Maaja.. de lengte van je bericht gaat wl de goeie kant op:) volgende wil ik minstens 1 a4'tje

    maar ik wens je veel 'sterkte' daarzo.
    fijne kerst dagen, en voor de jaarwisseling verwachten we nmog een bericht!
    en dan zeg ik daar wel 'gelukkig nieuwjaar enzo'

    ik spreek je
    Hoogachtend,

    jeallergrootstefan

  • 26 December 2008 - 21:55

    UR:

    Mijn hemel wat een spelvauten Thom..

    En eh.. Ik dacht dat je ging werken? Je hebt gewoon een lijerdure vakantie geboekt?

  • 26 December 2008 - 21:57

    EUR:

    Ohja: FOTO'S?!

  • 28 December 2008 - 15:17

    Minke:

    Heey!
    Jij met je dikke kontJE in de zon en ik maar hopen dat ik snel kan schaatsen! Fijn dat t nog steeds goed gaat. Best saai ik heb je alles al gesmst:P

    Naja dan maar Ciao bella!

    XX Minke

    OWH.. PS..Ik heb ALLE Pokémonfilms!! Je moet naar huis komen!!

    PS 2.. F-O-T-O-'-S-?-?-?

  • 29 December 2008 - 14:13

    Liane:

    Heyhey,

    Was een tijdje niet op je site geweest maar ben weer helemaal bij :) Goed om te horen dat je het alleemaal heel zwaar hebt daar :P Ik moet zoveel doen dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

    Kerst was wel erg gezellig met Joeri en met familie thuis. Ik heb geschaatst :) ben blij dat het hier winter is ik hou helemaal niet van die hitte..

    Jordi komt vandaag terug uit spanje dus die ga ik maar eens opzoeken en zeggen dat hij ook maar weer eens je site moet bekijken.

    Ben erg benieuwd naar foto's!! Fijne Jaarwisseling alvast!! -xxx- Liane

  • 30 December 2008 - 14:20

    Cees En Judith:

    Hi love,

    Goed te horen dat je je amuseert. Heerlijk oud en nieuw in de zon. We zijn blij dat het zo goed bevalt, althans ik hoor niets over heimwee.Da's goed. He, goeie jaarwisseling. Cu zoen.


  • 30 December 2008 - 18:07

    De Staatjes :

    Hoi thomas,
    Een heel goeie jaarwisseling. Jij maakt het als eerste mee, 2009. Groetjes van ons allemaal en vooral van de bijna jarige Colin. Veel plezier daar, mate.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

  • 30 December 2008 - 21:52

    Ted:

    Yaarrrgghhh Matey!
    how ARRRRR yu doin'!

    schiet EEENNNNSSS op met die foto's!
    HOER

    oja..
    fijne jaarwisseling;)
    we zullen op je proosten in de satis;)

  • 31 December 2008 - 09:20

    Els En Myrthe:

    hoi thomas,
    tjee, jij boft maar zeg. eerste rang bij het vuurwerkspektakel bij the harbour bridgde. geniet er maar van, volgend jaar zit je weer achter de oliebollen in het koude nederland. wel zuur dat je alleen maar sterretjes hebt!!!! niks voor jou.
    tot ziens in het volgende jaar, xxx.

  • 31 December 2008 - 10:06

    Frank:

    Ik heb wat spulletjes van je kamer verkocht en daardoor toch nog voor €100,-- vuurwerk kunnen kopen! Veel plezier-hier wordt smog en gladheid voorspeld voor de jaarwisseling-veel geluk in 2009.

  • 31 December 2008 - 10:14

    Frank:

    Ik heb wat spulletjes van je kamer verkocht en daardoor toch nog voor €100,-- vuurwerk kunnen kopen! Veel plezier-hier wordt smog en gladheid voorspeld voor de jaarwisseling-veel geluk in 2009.

  • 31 December 2008 - 10:22

    Frank:

    Ik heb wat spulletjes van je kamer verkocht en daardoor toch nog voor €100,-- vuurwerk kunnen kopen! Veel plezier-hier wordt smog en gladheid voorspeld voor de jaarwisseling-veel geluk in 2009.

  • 31 December 2008 - 15:07

    Nika:

    Gelukkig nieuwjaaar :D

  • 01 Januari 2009 - 19:48

    Stefan:

    Sorry.. beter laat dan nooit, maar gelukkig nieuw jaar ;) |Ook namens Irene. En madagascar 2 is echt te stoer xD Maar owkeej.. Hoe is het nu? Oud en nieuw vieren in de hitte?

    Kus van je broeder :P

  • 09 Januari 2009 - 14:35

    Roshella:

    Whut whut, thomas heeft salsa geleerd?
    moet ik zien!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bathurst

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2009

Verhaaltje over, reisje klaar

27 Mei 2009

Beetje verveling

14 Mei 2009

Avontuur in Cairns

28 April 2009

East Coast Tripjes

31 Maart 2009

Carnie 4 life
Thomas

Actief sinds 16 Aug. 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 19411

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 31 December 2016

Travel the world and more

18 November 2008 - 18 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: